Koronavirová opatření

Milí zákazníci, vzhledem k vzniklé krizové situaci týkající se koronaviru a nařízení vlády ČR jsme do 11. 4. 2020 nuceni přijmout určitá opatření. Dbáme tak na vaše i naše bezpečí. Přečtěte si odpovědi na nejčastější otázky:

Je možné navštívit prodejnu?

Ano, ale pouze po předchozí telefonické domluvě. Otevřeme jen pro Vás. Mějte prosím při převzetí zboží roušku. Děkujeme za ohleduplnost. Pokud budete vaši objednávku platit na místě, pak pouze bezhotovostně - tedy platební kartou.

Je možné si objednat v e-shopu?

Ano, e-shop funguje standardně. Nákup se liší pouze způsobem platby a doručení.

Máte dostatek zboží na skladě?

Ano, ale někteří naši dodavatelé mají omezené množství zboží. Pokud se tedy některé produkty vyprodají, budou nedostupné. Hledáme další distributory, abychom vám zboží zajistili.

Jak můžu objednávku zaplatit?

Přijímáme pouze platbu kartou nebo převodem na účet. Objednávky je tedy možné platit jen bezhotovostně. Možnost dobírky jsme vzhledem k okolnostem zcela zrušili.

Můžu si objednávku vyzvednout osobně?

Ano, ale jen po předchozí telefonické domluvě. Nutností pro převzetí zboží je rouška, prosím respektujte naše i vaše bezpečí. Snažíme se tak minimalizovat riziko nákazy.

 

Česká pošta - Balíčky doručuje standardně. Jen prosí o eliminaci návštěv poboček. Konkrétní informace:

https://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/aktuality/2020

DPD - Přepravce omezil počet výdejních míst Pickup a zcela zrušil možnost osobního odběru na depu. Konkrétní informace od doručovací společnosti:

https://www.dpd.com/cz/business_customers/jak_dorucujeme_radost/novinky

Zásilkovna - Zásilkovna funguje jako doposud s tím rozdílem, že lze na výdejních místech platit pouze platebními kartami. Výdejní místa, která jsou kvůli nařízení vlády uzavřená, mohou alespoň prostřednictvím výdejního okénka nadále vydávat uložené zásilky. Konkrétní informace od přepravce:

https://blog.zasilkovna.cz/faq-covid-19-informace-pro-zakazniky/

Jak dlouho bude trvat doručení objednávky?

Doručení vašeho balíčku se může kvůli opatřením zpozdit. Prosíme o trpělivost.

Jak mám postupovat při reklamaci nebo vrácení zboží?

Zákazníkům vycházíme maximálně vstříc, proto jsme se rozhodli prodloužit lhůtu k vrácení i k reklamaci zboží o 14 dní po ukončení karantény nařízené vládou ČR. Balíček prosím zašlete nebo odneste (po předchozí domluvě) na adresu naší prodejny: Baví Mě Vařit.CZ, Kubíčkova 8, Brno.

Děkujeme za spolupráci a přejeme Vám hlavně zdraví :)

Maxim a Kristýna Černí
obchodní a životní partneři