Steba Sous-Vide izolační kuličky, 100 ks

Kód: 99-51-00
Neohodnoceno
Značka: Steba
649 Kč 536 Kč bez DPH
Skladem
Můžeme doručit do:
14.4.2023

Izolační kuličky Steba Sous-Vide uspoří až 90% energie při pomalém vaření ve vodní lázni.

Detailní informace

Detailní popis produktu

Izolační kuličky Steba Sous-Vide  6 l jsou určeny pro přidání do vodní lázně při pomalém vaření Sous-Vide. Plastové izolační kuličky plavou na hladině, čímž zabraňují úniku tepla z nádoby, snižují odpařování vody a zvyšují přesnost teploty lázně. Dokáží uspořit až 90% energie. Izolační kuličky Steba lze mýt v myčce na nádobí.

Izolační kuličky Steba poslouží k zakrytí povrchu Sous-Vide zařízení Steba takto:

Balení:

  • 100 ks plastových izolačních kuliček
  • síťka na kuličky

Domácí spotřebiče Steba

Steba_logo

Německá firma, založená v r. 1919, specializující se na výrobu moderních, vysoce kvalitních a spolehlivých domácích spotřebičů, které se prodávají ve specializovaných obchodech i obchodních řetězcích v rámci celé Evropy. Dáváte-li přednost kvalitě a trvalé hodnotě před čistě konzumními výrobky, spotřebiče značky Steba jsou určeny právě pro Vás. Přečtěte si o domácích spotřebičích značky Steba více.

Doplňkové parametry

Kategorie: SousVide
Záruka: 2 roky
Hmotnost: 0.5 kg
Materiál: Nerezová ocel
Typ produktu: Příslušenství

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Steba
Německá firma založená v r. 1919, s dlouhou tradicí a zkušeností, specializovaná na výrobu moderních, vysoce kvalitních a spolehlivých domácích spotřebičů. Na nových výrobních linkách, pod striktní kontrolou kvality, se vyrábí ucelený a žádaný sortiment elektrospotřebičů.

Ty jsou pro svůj vkusný design, použitý špičkový materiál a pečlivé zpracování oblíbené u zákazníků nejen v západních zemích Evropské unie a Švýcarsku, ale stále více také v Polsku, Maďarsku a na Ukrajině. Zde nechybějí ve specializovaných obchodech ani v nejdůležitějších řetězcích prodávajících elektro.

Značka STEBA se tak stává synonymem kvalitních výrobků žádaných zákazníky, kteří v rostoucí míře dávají přednost kvalitně a trvalé hodnotě před čistě konzumními výrobky.